cute followers

Saturday, November 26, 2011

SAYA NAK KAWEN !

 ASSALAMUALAIKUM W.B.T.. waa tetibe je nak ckap pasal kahwen kan.. wah sweetnye.. suke sangat tapi ble la baru dpat kawen .. calon pon xde lagi ni..hihi.. erm,nampaknya kena tunggu abes study dulu baru boleh cakap pasal kawen baru mama ngan abah bagi.. hehehe.. ;P

haa korang bile lagy????? nak kawen jangan lupe jemput ea.. tak saba nak tengok korang kawen.. eh2 tetibe je excited kan.. hehe.. ouh btw, my bestfren da nak bertunang taon depan bulan 1.. saya nak tumpang happy tok dia.. saya akan doakan kebahagiaan dia.. insyaallah sama2 kita doakan k??amin.. ey dye memang nak suh sy jadi pengapit nie..tapi xnak lah, segan dah la saya ni pemalu orangnya.. hehe.. 


okey ni doa pendekat, bacalah mudah mudahan Allah akan permudahkan jodoh kita dan kurniakan kita pendamping yang soleh atau solehah. amin..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...