Photobucket

cute followers

Tuesday, August 12, 2014

Tudung Shiffon Bidang 60

Assalamualaikum w.b.t. alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk kembali update blog yang dah lama bersawang ni. Ya Allah rindunya pada blog ni Allah je lah yang tahu. lia harap sahabt2 semua sihat walafiat di samping keluarga tersayang hendaknya dan semoga semua dalam lindungan Allah selalu ye. Ok rasa macam dah lama sangat2 tak update blog. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Syukur atas segala nikmat kurniaanNya sama ada sedikit atau banyak. Sekarang ni plajar degree tengah cuti sem kan. So banyak la undangan walimah sahabat2. Lia bila pulak? T_T Jodoh ajal maut di tangan Allah kan. Kalau lah kita tahu jodoh kita dengan siapa memang senang, kita terus je pergi cari jodoh kita ajak kawen :P hee. Yang penting terus berdoa semoga kita dipertemukan jodoh yang soleh / solehah. Ameen InshaAllah. doakan lia sekali ye :)
 gambar semasa berpraktikal di Agrobiotechnology Institute (ABI) Serdang


okay. sweet kan. huu. mudah mudahan sy pon camni suatu hari nanti. ameen. terima kasih kepada semua pengunjung setia blog ni. semoga blog ni bermanfaat buat semua. InshaAllah. Haa sebelum mengundur diri lia nak buka order untuk tudung shiffon bidang 60, bidang 60 dan wide shawl shiffon Sangat selesa, ringan lembut dan tidak jarang serta senang dibentuk. Seriously lia sekarang dah fall in love dengan tudung labuh shiffon bidang 60. :)

ok cantik kan tudung nya. ni warna hijau lumut. setakat ni hanya ada tiga warna available. untuk order boleh msg/ whatssap : 0139903219. siapa cepat dia dapat :)

ok la selamat mengorder taw. lia rasa setakat ni dulu update untuk hari ini. nak p iron baju pulak. ok jaga diri semua. Fi hifzillah Jaga hubungan kita dengan Allah InshaAllah Allah akan jaga hubungan kita dengan manusia. Yakin dengan janji Allah ye sahabat2. Jaga solat. Hiasi peribadi. Pray for Gaza. Gaza will be free. Doakan saudara kita di Gaza dan etc. Assalamualaikum w.b.t.

2 comments:

زليخا said...

hi. sis tak update berapa harga

nur amalia said...

mujahidah maisarah : Tempahan untuk tudung shiffon bidang 60', bidang 50', bidang 45' dan selendang wide shawl shiffon dibuka. Material : shiffon Price : 1) tudung shiffon segi empat bidang 60 : rm35
2) tudung shiffon bidang 50 : rm30 3) tudung shiffon bidang 45 : rm25 4) shiffon wide shawl : rm25 *Harga tidak termasuk postage. Untuk order, boleh SMS/ whatssap : 0139903219. Warna yg available : hijau lumut, soft chocolate, purple belacan pekat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...