cute followers

Tuesday, January 24, 2012

Selamat Bertunang!

assalamualaikum w.b.t. semua. hye apa khabar? harap semua sihat sejahtera la hendaknya. haa pagi ni lia tgh tunggu kwan lia aishah yg akan bertunang sebentar sahaja lagi. dup dap. dup dap. dup dap. ai asal lak lia yg lbih2 ni, padahal kawan yg nak bertunang. hehe. terasa cam berdebar lak tiba2. yela nanti kita akan jadi tunang orang kn. bestnye tp2 stil kne jage batas2 pergaulan kita dgn tunang kita kan. jgn lpe taw.. huhu.. waa bestnye tgok aishah da nk tunang.. lia?? ble lak ea.. calon pon xde lagi, cmne je nak tunang.. shedeyyy.. huu 
-___________-

tu dia eh.. 

kat cni lia nk wish kat aishah dan pasangannya selamat bertunang. semoga diberkati Allah. Happy engagement day :)


ok lahh..majlis da nak start..hee..doakan semoga semuanya berjalan lancar ea..amin..insyaAllah..sekian, wassalam :)

2 comments:

Fikri said...

Haih.. ni yg rsa nk btunang gk ni. Hehe :D

dayana batrisya said...

sama laa..hehe :) tp calon xd lagy :( :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...